1 Maj 2008

image217

Hej allesammans, hoppas ni hade en bra och trevlig valborg i går :) Själv hade jag det super mysigt ! Åkte hem till Matthias runt halv 8 tiden, lagade middag och åt :) Tillsammans med min syster, Matthias och Johan :) Carro och Jozzan kom efter en liten stund men de hade redan ätit innan. Vi gick sedan till TVn och kollade på Champions Leauge matchen, spelade TV spel och kollade på Bert. Riktigt roligt faktiskt, hade super trevligt hela kvällen och tillslut kom även Mira hem till Matte.Runt halv 1 tiden om jag inte minns fel så kom mamma och pappa och hämtade oss :) Kom hem och somnade nästan direkt.

Till dagen idag då, vaknade upp ganska så sent. Eller jag blev väckt halv 12 av mamma och pappa men så klart så somnade jag om och gick inte upp förräns runt 1 tiden. Åt frukost och satte igång med städningen, mötte Mira vid bussen runt halv 4 tiden så gick vi och handlade godis,läsk och kladdkaka :) Gick hem och satte oss vid TVn och inväntade SM final nummer 1 mellan IK Sävehof och Skövde HF på damsidan. En match som jag innan trodde att Sävehof lätt skulle vinna men riktigt så gick det inte. Skövde vann matchen med 31-24. Nu var det dags för ett ganska långt uppehåll i sändningen innan herrfinalen skulle börja, osocial som jag är så gick jag så klart upp och satte mig vid datan ett tag men gick senare ner för att hjälpa till med middagen. Vi åt (spagetti och köttfärssås) och kollade sedan på herrfinalen mellan Hammarby IF och IK Sävehof. En match jag verkligen hoppades på att Hammarby skulle vinna! Matchen började riktigt jämt men tillslut drog Hammarby ifrån och ledde i halvtid med 20-13 och matchen var i stort sätt klar i mina ögon. Men Sävehof kom tillbaka i andra halvlek och var som minst 2 eller 3 bollar ifrån Hammarby´s ledning men Bajen höll undan och vann tillslut med 35-29 !! Riktigt härligt !! Super glad för killarna i Hammarby och även för min gamla skoltränare Staffan. Efter matchen så körde vi hem Mira och nu sitter jag här i sängen. Ska kolla på film nu tror jag sen sova är riktigt trött. Vi hörs i morgon, Pusspuss !

Grekland: 90 dagar kvar !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0