Riktigt jävla less...

Det är precis vad jag är !

F
örstår inte hur du kan kalla mig din vän, eller egentligen inte hur jag kunde kalla dig för min vän !
Du vet hur jävla jobbigt jag har det men ändå kan du verkligen inte låta bli ?! Tänker inte gå in på vem eller vad personen i fråga har gjort för det vore att sjunka till den personens nivå ! Du är så jävla dum i huvudet, ena stunden är du hur gullig som helst och verkligen beter dig som en vän sen helt plötsligt vänder du tvärt och blir en sån jävla bitch. Snackar skit om mig och vänder om totalt ! Sen när man konfronterar dig om det så nekar du.. Fattar du inte att jag har andra vänner som berättar allt för mig?! Tycker du är riktigt jävla larvlig, som snackar bakom ryggen på en och tror att man inte får veta något, låtsas som om allt är som vanligt när vi är i närheten av varandra, och sprider rykten om mig..

Fattar inte hur man som person kan göra så, att man spelar att man är vän med någon sen vänder sig om och snackar skit om samma person man precis var "bästa" kompis med..

I mina ögon så är du inget alls längre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0