Hemma i Sverige igen :D

Hej allesammans, vill först och främst be om ursäkt för att jag inte har skrivit sen i torsdags men har inte haft tid, lust eller tillgång till en dator. men nu är jag iaf hemma i sverige igen, närmare bestämt hos min bästa vän Sofia i Torslanda :) helgen var varit sjukt lyckad tycker jag, lite mindre bra väder bara men annars helt okej :D vi åkte tyvärr ut i kvarten men deppade inte ihop för det. mycket bra genomförd turnering av tjejerna även fast domarna var på danskarnas sida. såg även en sjukt snygg kille på tåget på väg ner till götet i torsdags också :) verkligen ojojoj ;) en lite större uppdatering om danmark och så kommer senare :D pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0