Göteborg ! (L)

Ja det är precis var jag befinner nu :) Så jävla underbart! Älskar denna staden.

Kvällen igår var riktigt rolig, blev hämtad vid stena terminalen av Sofia och hennes pappa :) Åkte hem till dem, fixade sängen mm åt lite, gjorde oss iordning och åkte till Almir, som fyllde 18 och umgicks lite :) Träffade även Markus och hans kompis Simon hos Almir riktigt trevligt. Följde även med honom upp till hans kompis Nacor där han skulle få tårta och så :) Trevligt att träffa massa människor :)

Åkte där ifrån någon gång runt halv 1 och när vi kom till centralen så upptäckte vi att vi hade missat sista bussen hem till Torslanda, försökte få tag på någon som kunde hämta oss men det gick inte så bra, drog till doken och åt lite sen så tillslut blev det en taxi hem. Var väl hemma vid 2 tiden tror jag. Somnade runt 3 om jag minns rätt.

Nu sitter jag här i Sofias säng och försöker komma på något att göra idag :) Men vi hörs senare :) Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0