God morgon världen :)

vilken underbar morgon förutom att det har SNÖAT i natt ! USCH, trodde att det skulle bli vår på riktigt nu men nej nej det ska komma lite snö igen. Ber om ursäkt för det mycket korta inlägget igår men hade ingen lust, ork eller tid. Just nu har jag varit vaken i ungefär en timma men inte ens börjat klä på mig, sminka mig eller så :p suttit vid datan istället, usch nej nu måste jag göra mig i ordning. Kommer ett sent inlägg ikväll men kanske kanske bloggar från skolan, får se om jag hinner. Färgade ju håret igår också, eller ja syrran gjorde det på mig :) Riktigt nöjd faktiskt. Inte så stor skillnad bara lite mörkare :)

Dagen idag; möta mira och matte i älvsjö runt 9 tiden för att åka vidare till skolan, skola 9,15-16,35, hem till min älskade mira och vara där en stund och sedan ta mig till SL-hallen för match mot AIK som börjar 19;45.

Ha en super bra dag allesammans, Puss nattis


UPDATE: Före och efterbilder på håret kanske kommer in i morgon eller senare i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0