Ett inlägg till/om min vän Daniel !

image116Här har ni honom, min underbara vän Daniel ! Killen som är helt enkelt underbar och helt super snäll. Han har sett mig arg, besviken, ledsen, gråtandes ja allt you name it och alltid lyckats få mig på helt sjukt bra humör igen. Det är ovärdeligt att veta att man har en sådan vän som alltid kommer att finnas där, som alltid kommer att ställa upp oavsätt vad som än händer. Även fast han har det väldigt jobbigt ibland själv så gör han ändå sitt bästa för att få sina vänner glada och så att dem ska må bra ! Hur många sådana personer finns vet verkligen i världen?! Inte många alls och jag har sån tur att få ha Daniel som min vän. Kommer aldrig vilja bli av med honom som min vän och kommer alltid göra allt för att vi ska förbli vänner livet ut ! Så Daniel, tack för allt du hittills har gjort för mig och snälla lämna mig aldrig ! <3

Kommentarer
Postat av: Orsa

Naw du är så söt nathalie :)
du är bäst också, du får mig jätte glad vännen :) PUSS

2008-03-29 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0