6 Mars 2008

Grattis till min bästa vän Sofia´s pappa Peter på din födelsedag :) <3


Hemma idag, är helt frisk nu :) Känns skönt in för helgen. Har faktiskt bakat och städat idag. Känner mig duktig.
Sedan dags för att åka hem ifrån upp till Storvretshallen och träning med 95 tjejerna, var dock bara med på ett litet "möte" på 5-10 min sen var jag tvungen att promenera ner till idrottshuset för egen träning :) Helt okej träning idag faktiskt, hade möte efteråt om helgen och alla verkar faktiskt hur taggade som helst, nu ska vi ta vårat andra SM-GULD tjejer :D

Ska packa klart nu sen nana :) Hörs troligtvis i morgon bitti innan jag åker :) Pusspuss

Grekland : 147 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0