3 Mars 2008

Seg dag idag, vaknade runt 6 tiden gjorde mig i ordning för skolan, åkte till skolan som började 9.15 och idag gick jag ända till 16.35.

Åkte med min älskling Mira hem efter skolan, träffade Henke på tågstationen i Farsta :) Mycket trevligt. Kom hem till Mira käkade och gick igen :p skulle till SL-hallen för att spela match mot AIK som vi torska.. inte mycket mer att säga än så.

Blev hämtad av pappa, åkte till Idrottshuset för att låsa och larma är nu hemma och ska packa väskan tills i morn och sen sova, underbart :)

Känner att jag börjar bli sjuk nu också så halstabletter och te hela tiden som gäller :) Hörs i morgon, Pusspuss !

Grekland : 149 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0