28 Mars 2008

Grattis Filip sötnos på din 19års dag ! :) <3

Vaknade upp riktigt sent idag, runt 12 tiden men gick inte upp förrän runt kvart i 1.
Gick och duschade och började klä på mig och göra mig i ordning för att bli hämtad av farmor och farfar och åka till Kyrkan i Södertälje för Roger´s begravning. Den var riktigt fin, med den vita kistan och alla blommorna runt om kring.

Åkte hem och sen har jag inte gjort så mycket faktiskt, lagat mat, ätit middag, suttit vid datan, kollat på TV och sen även kollat på OS kvalet i handboll som Sverige tyvärr förlorade men det är bara att ta nya tag tills i morgon då Kuba står för motståndet.

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men funderar starkt på att gå och lägga mig, kanske läsa lite eller bara sova. Väntar även på ett telefon samtal från en person :) Hörs i morgon, Pusspuss !

Grekland: 125 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0