27 Mars 2008

HEMMA IGEN :D :D Underbart skönt att vara hemma i mitt hus igen :)


Vaknade upp av larmet på mobilen vid halv 8 i morse men gick inte upp förrän runt kvart i, klädde på mig, packade ner det sista och sen gick jag och min super söta bästis ner till bussen för att åka in till centralstationen och invänta mitt tåg. Kom dit rätt tidigt så jag sprang in på pressbyrån och köpte lite frukost, vi satte oss på en bänk och invändade tåget då ringde sofias chef och frågade om hon kunde jobba.. Vi gick ut till tåget som nu stod inne på spåret stod och väntade ett tag sen kom vi på, snäll som hon är så hjälpte sofia mig på med väskan på tåget :) Tåget började åka och jag somnade så småningom :) Vaknade upp runt 20 min innan vi var framme i södertälje syd. Blev hämtad där av pappa <3 var så skönt att se honom igen, även fast det bara gått 3 dagar sen jag såg honom (För er som inte vet, jag saknar mina föräldrar,syster och katt fruktansvärt mycket när jag är utan dem) så åkte vi till ICA, handlade bla hårfärg till min syster..

Åkte hem, packade upp väskorna och slappade framför TVn, slingade syrrans hår och sen var det dags för mig att åka till träning med små tjejerna, var ensam tränare idag då pappa och alexandra är sjuka och mamma jobbade. Blev irriterad redan när jag kom upp till träningen då 96 tjejerna fortfarande inte fattat att vi inte ska dela plan utan att vi (F95) HAR HEL PLAN !! gaah vad arg och irriterad jag blir ! Men men vi körde på ändå och majoriteten av tjejerna tränade på riktigt bra faktiskt ! Ett stort plus till Linnea idag som var sjukt grym :) Efter hall träningen så var det ben,arm och mag träning.. Blev nu ännu argare för en del klagar så jävlans mycket hela jävla tiden ! Hur svårt kan det vara att fatta att du ändå inte slipper hur mycket du än klagar ?! men i alla fall.. blev hämtad av pappa och alexandra efter träningen åkte då direkt för att hämta mamma från jobbet, fick ha ett trevligt samtal med super söta Daniel på telefon i bilen :) stannade vid MAXI på hem vägen, köpte ny hårfärg till syrran eftersom hon inte var nöjd och lite glass mm :) Kom hem och satte mig vid datan (som vanligt), åt middag (KLOCKAN 9 !! helt sjukt måste ändra mina matvanor lite) och nu sitter jag här.

Ska snart gå upp och duscha samt välja kläder till begravningen i morgon :(

Pusspuss

Grekland: 126 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0