19 Mars 2008

Hemma från skolan idag också, har städat en massa idag, packat och gör det fortfarande.

Haft träning med små tjejerna idag också, det gick bra för en del mindre bra för vissa andra.
Men alla verkar taggade inför i morgon, då smäller det !

Har tyvärr inte tid att sitta här och skriva mer nu, måste packa klart !

Bloggar i morgon bitti innan jag åker eller på tåget eller färjan.

För er som inte vet så åker jag till Danmark i morgon med familjen och 95 tjejerna och ska spela Rödspätte cup ! Så jag befinner mig i Danmark Torsdag-Måndag sen i Göteborg Måndag till Torsdag så om en vecka är jag hemma igen ! Ha det super, hörs i morgon, Pusspuss !

Grekland: 135 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0