17 Mars 2008

Helt underbart ! Sov ungefär 14 timmar i natt ! Sjukt härligt.

Vaknade upp i morse gick och duschade. när jag kom ut från duschen blev jag ordentligt chockad.

DET SNÖADE UTE !!

Men som tur vad hade det slutat innan jag skulle åka till skolan.. Så jag tog min nya skinnjacka, vilket skulle senare visa sig vara riktigt dumt !

Började dagen med att jag och becca skulle ha handledningssamtal med Maria men eftersom Becca var sjuk så blev det inget så jag satte mig och jobbade med annat istället. Hade lunch och sen naturkunskap med massa redovisningar.. lunch igen och sedan musik, alltid lika roligt :D och avslutade dagen med 1 timmas läsning.

Vid detta lagret snö/regnade det, inte mysigt och riktigt kallt ! Åkte till idrottshuset kom in där som en blöt hund ! Helt genomblöt. Pratade lite med Lena, läste lite och kollade på P97´s träning, Pappa och alexandra kom och vi började dagens träning med 95 tjejerna ! Det gick bra, är nu hemma har nyss ätit middag ska packa träningsväskan tills i morgon och sen sova :) Hörs i morgon. pusspuss !

Grekland: 137 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0