15 Mars 2008

Kvällen/natten igår var väldigt lyckad tycker jag, även om jag fick ta hand om en del personer :p men riktigt roligt var det ! kom hem någon gång runt kvart över 3 om jag minns rätt, somnade på en gång helt underbart. Gick upp tidigt idag för att åka ner till idro och döma, 9 matcher trodde jag men det blev tillslut hm 13 eller 14 stycken. Riktigt jävla jobbigt rent ut sagt. men pengar ;)

Är hemma nu och har små tjejerna här på övernattning, hm kul? jodå men jävligt jobbigt. 12-13åringar som springer runt och skriker :p

nu ska jag gå ner och vara social, upp tidigt i morgon dock för att döma igen sen spela match. Hörs i morgon, pusspuss !

Grekland: 139 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0