14 Mars 2008

Grattis Pandora älskling på din 4års dag, Tessan & Jonne på era 19års dagar och Matthias på din 18års dag ! <3


Hej allesammans, nu har jag precis duschat och smörjt in mig ska snart bestämma kläderna till kvällen.

Var i skolan idag, hade psykologi.. hm den var väl intressant eller vad säga du jozzan? ;)

Ska nu göra mig i ordning för kvällen, som blir fest hos Jozzan för att fira henne själv, becca och matte :) Mycket mys, kanske kommer in ett inlägg sent i kväll/natt elelr i morgon bitti. Ha en super bra fredagskväll allesammans, Pusspuss !

Grekland : 139 dagar kvar !

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Jag säger bara hahahahahhaha

2008-03-15 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0