12 Mars 2008

Grattis till min morfar som skulle ha fyllt 76 år idag ! Saknar dig varje dag, älskar dig ! <3


Hemma från skolan idag pga aa en sak, ingen träning för mig i dag heller pga massa jävla plugg !

Tycker att allt känns så jävla segt just nu i livet, har så jävla mycket i skolan och göra plus en massa handboll och massa resor mm.

Åker lixom till Danmark om 1 vecka (nästa torsdag) och är där till och med Måndag, från Måndag till Onsdag,Torsdag eller Fredag är jag i Göteborg. Och där var hela lovet borta..

Ser dock fram emot helgen riktigt riktigt mycket, först är det match på fredag mot Skuru (hoppas det halsonda har släppt tills dess) sen fest för Jozzan, Becca och Matte som har fyllt och fyller 18 ! Upp tidigt på Lördag för att döma, sen hem och ta emot mina små tjejer som ska äta middag och sova här, sen upp tidigt och döma på söndag igen sen match mot Lindesberg på söndag kväll. :D Riktigt mys helg faktiskt :D

nej nu ska jag ta en dusch och sen sova.. läääänge börjar inte skolan förräns 13.25 i morgon ! Underbart. Hörs i morgon eller kanske senare ikväll. Pusspuss !

Grekland: 141 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0