Sleepless in Stockholm

De senaste nätterna har jag verkligen haft svårt att somna ! Mycket beror väl på att jag sover till ungefär 1-2 varje dag men ändå ! I natt så sov jag exakt 0 minuter. Gick upp klockan 2 igår men kunde ändå inte somna överhuvudtaget så i kväll lär jag vara helt slut. Nu ska jag snart ta en promenad ner till Tumba med mamma och sen ta tåget in till stan för att möta Mira blir till att möta upp syrran efteråt och handla födelsedagspresenter till mamma. Är väl hemma någon gång runt 2 tiden kanske, möjligtvis tidigare eller senare. men vi hörs hur som helst när jag kommit hem! Ha en underbar dag, Puss Nattis

När jag var uppe och gick omkring lite runt halv 4 tiden i morse så såg himlen så fin ut så jag ville fota den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0