Helt slut


Jag är verkligen totalt slut ! Hur trött som helst, ska ta en dusch nu snart och hoppas på att piggna till lite. Ska äta middag nu snart också och med lite mat i magen så brukar man bli lite piggare. Eller i alla fall jag ! Hade nyss besök va den söta lilla saken på bilden till höger. Min granne Linus som är 4 år och helt galen i Pandora, våran katt. Super söt kille i alla fall. Kom och ville leka med Pandora men hon ville inte gå ut så det blev mig han lekte med. Eller lekte och lekte han sparkade en boll till mig, sprang iväg och sa du kan inte ta mig, du kan inte ta mig och så vidare. Sen var det dags för honom att gå men nej han ville verkligen inte gå, men efter ca 10 minuter så fick jag och syrran honom till att gå. Nej nu ska jag in i duschen, vi hörs senare.
Pusspuss



JAG SAKNAR MIN UNDERBARA VÄN JIMMY !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0