God Morgon !



Hej alla söta, nu är jag vaken. Mycket tidigare än igår, förstår egentligen inte hur jag kan vara så pigg eftersom jag hade riktigt svårt att somna igår kväll. Somnade någon gång runt 2-3 tiden efter mycket om och men. Men nu är jag i alla fall vaken. Vaknade av ett sms av en viss person :) Nej nu ska jag gå ner och göra lite frukost sen köra mitt ena träningsprogram för att sedan göra det andra ikväll ! Vi hörs senare, Pusspuss



Sommarträningen 2006, vill tillbaka till den tiden! Usch vad vältränad man var på den tiden då vi hade Patrik som tränare. Vad hände sen?!













Kommentarer
Postat av: Sofia G

miiiin bild:P:) hihi saknar dig hjärtat , inga pengar på mobilen?(L)

2008-06-18 @ 15:03:35
URL: http://sgrandell.blogg.se/
Postat av: Grek

Vilken mage alltså ;)

2008-06-18 @ 15:59:48
Postat av: Nattis

Haha ja det är din bild hjärtat :) (L) Jo det har jag men har inte fått nå sms om det var det du menade? :/



Haha du är så roligt du fredrik ;)

2008-06-18 @ 19:58:59
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0