9 Juni 2008

Hej alla sötnosar, det blir inget speciellt inlägg nu idag. Jag orkar inte, mitt huvud dunkar, jag kallsvettas och har fruktansvärt ont i halsen. Så det blir ingen träning för mig idag. Vaknade för ca 45 minuter sen, var nere och åt och ska gå och sova nu igen. Riktigt lyckat när det är skolavslutning i morgon, men men sånt som händer. Dagen idag då, gick upp runt 6 tiden för att åka till skolan och lämna in alla böckerna och datorn. Fick sällskap av mamma, skulle in till Farsta Centrum och titta efter något till skolavslutningen, sent ute, ja jag vet ! Men det öppnade inte förräns klockan 10 så det struntade vi i. Åkte hem till tumba igen, gick på banken och fixade lite saker, och sedan in på HM för att se om jag hittade något tills i morgon. Orkar inte klä upp mig eller så inför en skolavslutning när man bara slutar 2an så det blev ett linne och ett par shorts. Ni får se i morgon, nej nu ska jag sova ! Hörs i morgon, Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0