7 Juni 2008


Hoppas ni har haft en underbar dag i detta fina väder. Det har i alla fall jag haft ! Har inte gjort något speciellt men det har varit en mycket skön dag ! Gick upp runt halv 9 tiden, åkte ner till idro vid kvart i, tränade till 11, åkte förbi Mc Donalds på vägen hem, onyttigt ja jag vet! Kom hem, åt, på med bikinin och ut för att hjälpa pappa att fixa lite på baksidan som vi ska göra om helt och hållet. Kommer bli super fint. Sen har jag verkligen inte gjort mycket mer. Sitter här nu i pausen av den gröna milen, en helt underbar film ! Ska krypa tillbaka till sängen nu och bara slappa. Så skönt att bara vara för sig själv och ta det lugnt ibland. Nu är det så här att jag har tänkt väldigt mycket på en mycket speciellt person hela dagen och det är min älskade Jozefine ! Saknar dig hjärtat, kommer och hälsar på dig så fort jag kan och får ! Allt kommer bli super bra igen, och allt kommer ordna sig. Även om du är helt svullen och ser ut som är ballong så är du ändå min älskling ;) Nej nu ska jag tillbaka till sängen, vi hörs i morgon Pusspuss !


JAG FYLLER ÄVEN 18 ÅR OM 22 DAGAR NU ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0