4 Juni 2008

Började dagen med muntligt prov i samhällskunskap som gick super, mötte upp min älskade Becca så gick vi till resten av våran klass, ID1orna samt ID3orna som var ute vid Farsta Näset där vi skulle ha aktivitetsdag. Vi började med att spela Softboll vilket gick lite sisådär. Hade lunch och sedan var det såpafotboll som stod på schemat ! Hur kul som helst, det är så att man lägger ut presseningar så häller man vatten och spåa på dem så det blir riktigt halt och sen spelar man fotboll. Jag kan ju bara säga att ID2 var mästare på det !! Obesegrade var det va. Tog ett dopp efteråt för att bli av med all såpa. Kallt men årets första dopp är avklarat! Gick till farsta hallen med sara för att byta om och senare upp till skolan då jag skulle ha muntligt prov i Psykologi vilket också gick super bra ! Åkte hemåt blev hämtad av pappa i tumba, åkte till ICA handlade lite, snabbt hem för att slänga i mig yoghurt, kexchoklad och bananer för att sedan åka ner till idrottshuset och träna. Träningen gick bra, snabb dusch och blev hämtad av pappa. Hem, åt middag med mamma och sen var det tårta och present dags ! Min syster fyller nämligen 19 idag :) Låg i soffan och kollade på Men of Honor en stund med mamma, fick vadmassage och nu sitter jag här. Ska krypa ner i sängen och sova nu så vi hörs i morgon, Pusspuss None






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0