3 Juni 2008

Riktig deg dag idag, vaknade gick ner till Tumba med min syster för att boka tatueringstid till henne. 19 Augusti ska hon göra sin andra tatuering! Riktigt cool är den tycker jag. Hon ska ha texten "When Im good, Im good. But when Im bad, Im great !" I Nacken eller typ mellan skuldrorna. Sjukt coolt ! Snäll som min syster är så bjöd hon mig på glass och fika idag. Tack Alexandra, vi gick hem och drog fram solstolarna, solade pratade om resan och så. Strax efter 4 kom pappa hem. jag klippte mig, dock inte mycket. Vid 6 tiden så åkte vi ner till idrottshuset där jag blev avsläppt, fixade ordning min plats i omklädningsrummet och satte mig på läktaren och kollade på Herr juniorernas träning. Lite efter 7 tiden kom Mira :) Träningen började halv 8 med ca 3 km löpning som gick bra för mig, fick dock lite ont i knät mot slutet men skit samma. Lite genomgång av sommarträningsprogrammet var det efter löpningen. Sen var det bara att åka hem. Klantig som jag är så glömde jag bla en av mina mobiler, nycklar mm i omklädningsrummet ! Dåligt Nattis. Nej nu ska jag sova, Hörs i morgon Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0