28 Juni 2008

Vaknade vid 10 tiden i morse, gick upp till övervåningen och såg att mamma och pappa var vakna. Satte mig i deras säng och pratade lite med dom. När de gick ner så la jag mig i mammas säng och somnade om. Mamma ropade på mig vid 11 tiden och bad mig väcka Jimmy som sov i min säng så kan kunde flytta sig bil så pappa kunde komma ut. Mamma, pappa och syrran åkte i väg till Skärholmen för att handla lite saker, jag och Jimmy åt frukost och kollade på TV, så ringer hans kompis och säger att han måste jobba ikväll så det var bara för Jimmy att åka till Tyresö och hämta upp sin kompis och sen åka hem till Göteborg igen.. Familjen kom hem kort efter det så jag var inte ensam så länge ;) Åt lunch och sen tog jag det lugnt ett tag bara för att sedan göra mig i ordning för kvällen. Skulle upp till en restaurang som ligger nära där vi bor och äta med min syster och ett par som gick i hennes klass. Jag åt och gick hem sen direkt, var helt slut och hade inte så stor lust att sitta på en restaurang och se halv död ut. Kom hem och hjälpa mamma och pappa lite med altanen på baksidan, åt lite till och nu ser jag på TV med min syster, ska dra igång någon film nu snart och jag kommer garanterat somna ! Juste! Jag lovade att berätta om gårdagen..

Firade mamma här hemma med pappa och syrran, åt tårta, gav henne presenter och så. Sen var det dags att göra sig i ordning för kvällen ! Skulle hem till Mira vid 5 tiden och fixa iordning allt till våran 18 års middag ! Hade riktigt kul, tack alla som gjorde kvällen underbar ! Vi åt, umgicks och hade helt super mysigt ! Blev även lite fotbollsspelande på slutet av kvällen där vi tjejer krossade killarna ;) Jag lovar att jag hade riktigt ont i fötterna efter den matchen tack vare Lucas som klev på mina fötter hela tiden ;) Precis innan vi började spela så kom det 4 killar i 20-23 års åldern och ville ha dricka och så av oss sen var de helt plötsligt med i matchen och herregud vad en kille var galen ! Helt sjukt. Kvällen slutade någon gång runt 12 tiden när Jimmy äntligen hittat hem till Mira. Körde hem Kårsell, släppte Dennis vid Benevento och kom sen hem, min underbara mamma hade gjort mat åt oss så jag och Jimmy åt. Kollade lite på TV och pratade lite sen slockande han. Min underbara bästis ringde mig och vi pratade ett tag, saknar dig hjärtat ! Sen ringde Fredrik och jag gick ner och la mig på soffan för att inte väcka Jimmy. Pratade runt 1 timma och 40 minuter med Fredrik sen vågade jag inte gå upp igen för jag var rädd att väcka Jimmy så jag somnade på soffan. Ja det var gårdagen i stora drag. Nu ska jag in till Syrran igen, hörs i morgon puss !

TACK FÖR ALLA PRESENTER JAG FICK IGÅR MINA UNDERBARA VÄNNER ! <3

Förresten, glömde att ta bilder igår så vi får se bilder när jag får de av Mira :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0