26 juni 2008

JAG ÄR HELT SLUT !!!

Sömn, vad är det?! Något jag har fått väldigt lite av på sistone. Gick som sagt upp klockan 14 i går och i natt sov jag som sagt 0 minuter !

Mötte upp min älskade Mira i stan vid 10 tiden, var i Tumba och fixade lite saker med mamma innan :)
Vi gick omkring och kollade i lite affärer sen började det jobbiga, hitta födelsedagspresent till varandra ! Efter mycket om och men så köpte Mira en hallonröd super söt klänning till mig och jag köpte en vit tubklänning med massa olika färger på. Lägger in en bild på slutet. Sen gjorde vi väl inte så mycket mer, pratade massor om morgon dagen och så. Åkte hem och mötte syrran för att handla födelsedagspresenter till mamma :) Kom hem, åkte och hämtade mamma från jobbet och sen för att handla mat, kom hem, kollade på TV med mamma och pappa och åt. Ska ta en dusch nu sen sova, hoppas på lite sömn i natt i alla fall ! Vi hörs i morgon sötnosar, Puss och sov sött !

I MORGON KOMMER MIN SÖTA VÄN JIMMY HIT :D


MIN OCH MIRAS 18 ÅRS MIDDAG : I MORGON !!
MIN 18 ÅRS DAG: 3 DAGAR KVAR !!
GREKLAND, KRETA: 35 DAGAR KVAR !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0