22 Juni 2008

Usch vad skönt det känns efter man har tränat! Jag hatar allt vad fys heter och under träningen så blir jag super sur och allt men efteråt så är det så himla skönt ! Idag blev det ett långt träningspass med massa fys och löpning. Sitter i morgonrocken nu efter ett underbart bad. Jag ska snart klä på mig massa kläder och krypa ner under täcket och kolla på någon film. Känner på mig redan nu att jag kommer ha en del träningsverk imorgon men det är sånt man får räkna med ! I morgon kväll är det återigen fysträning, och på dagen måste jag städa mitt rum ! Sa ju att jag skulle göra det idag men blev det så? Nej så klart inte. Hittade på massa annat istället, åkte med mamma,pappa och syster till Bauhaus istället för att kolla på saker till baksidan vilket jag tycker är super mys att göra. Nej nu ska jag som sagt klä på mig och krypa ner i sängen. Puss Nattis !

Min och Miras 18års middag: 5 dagar kvar !!
18 års dagen: 7 dagar kvar !!
Grekland, Kreta: 39 dagar kvar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0