2 Juni 2008

Stressig dag idag, var i skolan från ungefär 9.45 fram tills klockan 1. Men dagen började inte alls bra, jag var på super bra humör och tog en promenad ner till tåget istället för att ta bussen. När jag kommer fram så är det upp emot 30 !! minuters förseningar på tågen och mitt humör sjunker big time ! När jag äntligen kommer till Ävsjö efter att ha suttit på tåget från Tumba i 30 minuter så ser jag mitt andra tåg åka precis så det var bara att vänta. Självklart är det också försenat och jag är nu mycket sen till skolan. Kommer till skolan, planerar intro dagarna och åker hem. Sätter mig och pluggar för att sedan åka till Solna för att prova skor,overall, matchställ med mera. Det blir snyggt! Åker tillbaka till Tumba och ser på mina underbara små tjejers träning en stund. Kommer sakna er så jävla mycket! Blev en tripp till McDonalds efter träningen, onyttigt jag vet men underbart gott ! Kom hem, åt och satte mig för att plugga igen. Självklart kollade jag även på Terminator: The Sarah Connor Chronicles !! Får inte nog av den serien, helt underbar! Nej nu ska jag ner och ta något att äta sen sova. Ska till tatueraren i morgon med min syster, och även vårdcentralen troligtvis USCH ! Sov sött så hörs vi i morgon, Pusspuss None.





SÅG NU ATT INLÄGGET INTE HADE BLIVIT PUBLICERAT IGÅR SÅ HÄR KOMMER DET !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0