11 Juni 2008

Hej allesammans, är ledsen över att det inte kom något inlägg igår men jag hann och orkade inte ! Dagen idag då, vaknade runt halv 3, sent ja jag vet. Gick till affären med syster och handlade lite. Kom hem, fikade med syster sen städade vi. Åkte till träningen vid kvart i 6, tränade till halv 8 och jag stukade foten ! Kul va?! Blir bara så irriterad men smärtan är förhoppningsvis borta tills i morgon ! Tog en till promenad med syster till affären efter träningen, och jag gock som jag vet inte vad. Gjorde riktigt ont. Handlade och gick hem igen, mamma och pappa hade middagen klar när vi kom hem så det var bara att äta. Sitter just nu här vid datorn, lyssnar på musik och har foten hårt lindad och i högläge. Dagen igår då, eller kvällen rättare sagt. Mira ringde runt kvart i 5 tiden och frågade om vi skulle ta kvart i 6 tåget från älvsjö så det var bara att åka ner till tåget i tumba och åka mot älvsjö. Kom dit, satte och väntade på Mira och Matte som kom efter ett tag. Tog tåget mot västerhaninge för att hoppa av i trångsund och springa in på ICA för att handla mat till kvällen. Tog bussen mot Emmy, träffade Cast vid busshållsplatsen och Kajs och Hanna på bussen. Kom hem till Emmy där hon och Becca väntade. Fick nu veta att nästan alla hade sagt att de inte skulle komma ! Men man får ju göra det bästa av situationen eller hur. Vi lagade mat och åt, efteråt blev det lite mys snack bara och tårta som Emmy och hennes mamma hade gjort. Super gott var det  :) De som var där hade bestämt sig för att dra in till kungsan och kolla på Sverige matchen men jag Mira och Matte hade ingen lust med det så vi åkt hem till honom för att se matchen tillsammans med hans pappa. Riktigt bra match tyckte jag att det var. Efter matchen så satt jag och pratade massor med Mattes pappa som var hur trevlig som helst i väntan på att min underbara vän Fredrik skulle komma och hämta mig. Hur gulligt som helst av honom att åka och hämta mig och köra hem mig. Var väl hemma runt kvart över 12. Åt pizza med min syster, kollade på Rocky och pratade. Gick och la oss vid ungefär kvart över 2. Ja det var väl går dagen / kvällen i stora drag. Nej nu ska jag lägga mig med foten i högläge i sängen! Hörs i morgon, Pusspuss

Endast 18 dagar kvar tills min 18 års dag och endast 50 dagar kvar till kreta !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0