Tack så jätte mycket Fredrik !


Idag fick jag min lite försenade födelsedags present av min vän Fredrik. Han har skickat två brev där han har skrivit vad min present var, men inget av dom har dock kommit fram. Så nu idag berättade han det på telefon. Fredrik har fixat ett år i Grekland till mig, med boende och jobb ! Helt sjukt, jag älskar vekligen Grekland och nu har jag chansen att spendera ett helt år där. Allt jag fick fram på telefon var i princip oj ! Jag blev helt mållös och hade ingen aning om vad jag skulle säga, självklart sa jag inte bara oj utan även tack så jätte mycket. Ett helt år i Grekland !! Helt sjukt, han skulle även försöka fixa så att min syster kunde åka med mig dit och även hon stanna i ett år. Helt sjukt ! Jag har fortfarande inte fattat att det verkligen är sant. Nej jag vet inte vad jag ska säga förutom: TACK SÅ JÄTTE MYCKET FREDRIK, DET ÄR HELT SJUKT ! Nej nu måste jag verkligen sova, Puss !

Kommentarer
Postat av: Grek

Så lite så du! Du är värd allt detta! Hade du hållt på Blåvitt så hade du fått livet ut därnere ;) Puss

2008-07-15 @ 00:02:52
Postat av: Nattis

Haha blåvitt, nä inte en chans ;) mitt hjärta är och kommer alltid vara grönt och vitt ;)

2008-07-15 @ 13:38:28
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0