Rubrik?

Ibland har jag verkligen jätte svårt att komma på en rubrik, jag vet vad jag ska skriva om men kan ändå inte komma på någon bra rubrik ! Men ändå, jag är hemma igen från Farmor och Farfar väntar på att Mamma ska komma hem från Mormor. Ska som tidigare nämn till Familjen Thoor-Backman på middag ikväll, eller vid 4 tiden. Självklart har jag ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig. Men det blir nog bra ändå. Just nu håller jag på och kollar lite på lägenheter i Göteborg, vill verkligen flytta dit efter studenten. Slippa all stress och så i Sthlm. Men nej vet ni vad, nu har jag inte tid att sitta här längre. Vi kanske hörs innan middagen annars efter, ha det bra så länge. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0