Rubrik?

Hej allesammans, som ni ser så kan jag verkligen inte komma på en passande rubrik till inlägget. Jag känner mig totalt slut i hela kroppen också, låg ute och solade på förmiddagen tillsammans med min syster, ringde runt till små tjejerna jag är/varit tränare för, åkte och handlade lite och hämtade mamma. Har ätit middag tillsammans med familjen, rostbiff, lax, potatissallad och vanlig sallad. Mums ! Ingen av oss som kände för varm mat i detta vädret.

Sitter och pratar med min bästa vän just nu, hon bokar tågbiljetter upp hit ! Den 29/8 kommer hon upp till oss. Ska bli helt underbart att träffa henne igen !

Nej nu ska jag plocka upp alla kläder, handdukar mm från golvet och sen packa lite till. Eftersom jag ska vara med pappa på jobbet nästa vecka för att komma upp tidigt så passar jag på att göra det nu. Sen blir det nog kolla på film och äta dumle. Vi hörs senare, Puss




Kommentarer
Postat av: Sofia G

Kommer blir grymt skoj:), längtar grymt mycket:)en månad och vi träffas snart:) <3

2008-07-27 @ 03:49:50
URL: http://sgrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0