Härliga sol

Hej allesammans, kan börja med att säga att mina planer för kvällen igår total sprack. Jag kom inte i säng förräns runt 1 tiden. Men jag kom upp tidigt idag ändå, pappa ringde och väckte mig strax för 10 tiden så jag gick upp, åt lite, städade undan på mitt rum nu är det bara dammsugning som gäller. Sitter just nu nere i soffan och kollar på Days of your life. Väntar på att pappa,farmor och farfar ska komma sen bild det ut och sola. Nej nu ska jag fortsätta titta. Vi hörs sen, Puss !

Kommentarer
Postat av: Crille

tycker det ända du verkar göra är att städa, plocka undan eller träna??!!

2008-07-22 @ 17:29:15
Postat av: Nattis

Haha ja så är det, det är mitt liv de

2008-07-22 @ 19:53:53
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0