God morgon

Nu ligger väl de flesta och sover skulle jag chansa på. Själv har jag varit uppe ungefär 20 minuter. Ska åka med pappa till jobbet idag så jag kommer upp tidigt.

Somnade väl någon gång efter ett tiden i natt så pigg är jag absolut inte ! Men vems fel är det förutom mitt eget? Absolut ingens.

Som jag skrev i förra inlägget så tittade jag på American Crime innan jag somnade, hemsk och bra film. Jag hatar att se folk utsättas för folk och bli misshandlade mm. Men ändå var det en bra film, det är så overkligt att tro att det har verkligen hänt på riktigt.

Nej nu kurrar magen och jag sa ta något att äta innan vi åker, vet inte om jag hinner blogga under dagen annars blir det runt 5 tiden i eftermiddag. Ha en underbar dag, Puss




Kommentarer
Postat av: Sofia G

älskling ja var vaken vid den tiden, skulle precis somna då:P haha (L)

2008-07-28 @ 14:36:30
URL: http://sgrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0