God morgon

Hoppas ni alla har sovit gott, det kan man lugnt säga att jag har. Somnade någon gång mellan kvart över 9 och 10. Vaknade upp runt halv 7 i morse när pappa sa hej då innan han åkte till jobbet och jag kunde inte somna om. Det är super bra, måste ju som sagt vända tillbaka dygnet. Och om en vecka så sitter jag på planet just nu. Usch va härligt det ska bli.

Idag ska jag verkligen inte göra mycket alls, eller har egentligen inget alls planerat. Hade hoppats på att kunna träffa mina älsklingar Mira och Matte en stund men de hinner inte eftersom de åker till Turkiet på Lördag. Så jag har hela dagen ledig, bara göra inget alls.

Nej nu ska jag ta och göra lite pasta till frukost, vi hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0