God morgon

God morgon på er alla, igår kväll hade jag varken lust,tid eller ork att sitta vid datorn. Städade mitt rum, rensade ur byråer och garderober samt började planera lite vad jag ska ha med till Kreta. Att bero på Kreta, när jag vaknade upp för ca 30 minuter sen så säger min syster till mig att det har blivit ändringar på vårat plan. Jag tror så klart att det rä något dåligt som har hänt men självklart är det bara något bättre ! Tycker vi  i alla fall, i stället för att planet ska gå 07.00 som det skulle så går det 05.10 från Arlanda i stället. Det betyder bara mer tid i Grekland ! Underbart ! Nej nu ska jag kila ner till nedervåningen och laga mat till mig och syrran. Hörs sen ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0