7 Juli 2008

Hej igen allesammans, nu har jag väl varit hemma i lite mer än en timma. Tränade mellan 18-20.30, förbi hos mormor en sväng och sen hem. Tog en långt och varmt bubbelbad när jag kom hem. Hur underbart som helst ! Och nu sitter jag bara här, nybadad och i mina mys kläder. Fryser riktigt mycket, varför ska det vara kallt och äckligt nu??! Det är ju sommar, det ska vara varmt och man ska kunna sitta ute på kvällen och mysa. Men men, så är det inte nu och jag hoppas bara att vädergudarna ändrar sig nu ! Men om 24 dagar sitter jag på någon mysig bar eller ett mysigt café på Kreta tillsammans med världens bästa syster ! Ska bli helt underbart att komma bort från äckliga Sverige och alla falskheter. Usch det är verkligen det värsta jag vet. Eller nej, det är att personerna kallar sig själva en av dina bästa vänner. Usch och fy, nej nu ska jag sova. Puss sötnosar vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0