31juli 2008: Kreta dag 1

Hej mina sötnosar!

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige, här är det superbra! Det är varmt och helt underbart. Just nu sitter vi ute på våran fina terass och tar det lugnt. Har nyss varit ute och ätit på våran favorit restaurang Dome. Underbart god mat, idag blev det sovlaki för mig och kycklingsouvlaki för Alexandra. Flyget gick bra och vi sov nästan hela tiden. Vi landade lite efter 10 grekisk tid, väntade på bagaget och gick mot bussarna. På bussen till Rethymnon var det inte mer än 10 personer. Bussresan gick bra och jag somnade tillslut trött som jag var. Kom fram till hotellet någon gång vid 1 tiden, bytte om och gick ner till stranden, kom dit vid halv 2 tiden och gick upp någon gång vid 4 då vi båda var jättetrötta. Lämnade av handdukarna och så och gick för att handla hem lite saker. Chips. vatten, läsk m.m. Tog det lugnt, jag somnade och blev väckt vid 18 tiden,  gjorde iordning mig och sedan gick vi ut och åt. Nu ska jag bara ta det lugnt och sova snart tror jag. Vi hörs imorgon.

Puss Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0