29 Juli 2008


Hej igen allesammans, jag är inte riktigt klar med mitt rum ännu så jag ska verkligen ta tag i det sista nu. Sen blir det till att ta en dusch och krypa ner i min renbäddade säng och kanske se en film eller så.

Har nyss ätit tårta tillsammans med familjen för att fira mamma och pappas förlovningsdag.

Dagen idag då, gick upp vid 10 tiden, kollade lite på TV, väckte min syster runt 11 tiden vid 12 gick vi ut för att handla lite, hem igen, åt lunch (makaroner och beasås), kollade lite till på TV, gick upp för att packa klart det sista, mamma kom hem, började med maten, pappa kom hem och hämtade mig, skulle ner till Tumba och springa in på apotektet för att hämta lite piller men medans jag väntade på pappa sa min granne  att det var stängt i Tumba pga någon explodering av ett kassaskåp eller något sånt så vi åkte till Huddinge istället (länge sen jag var där) sen tillbaka till Tumba för att köpa tårtan, hem igen och åt middag. Grekiska köttbullar och pommes, mums ! Sen ja, städat och kollat TV. Nu ska jag göra klart !

Vi hörs i morgon, sov sött Puss




Kommentarer
Postat av: kajsa

nehe inget GRATTIS KAJS! på bloggen ;(

2008-08-06 @ 13:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0