25 Juli 2008

Hej allesammans, hoppas ni har haft en underbar dag i värmen. Det har i alla fall jag haft ! Massa prata med mamma på förmiddagen, hjälpte henne lite med tvätten, var ute med Pandora, fick besök av farmor och farfar. Åkte och hämtade upp syster i Tumba runt halv 3 tiden.

Åkte direkt till City Gross i kungens kurva och handlade lite, solkrämer, nagellack mm. Kom hem och lämnade av alla varorna och åkte ner till Gula villan med pappa för att hämta maten. Som alltid så åt jag min oxfilé pizza med bea sås ! Mums !!

Nu ska jag krypa upp i sängen med ostkaka och hallonsylt och kolla klart på de sista två skivorna av Sex and the city. Vad som händer i morgon vet jag inte ännu. Vi hörs i morgon, Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0