24 Juli 2008

Hej allesammans, hoppas ni har haft en underbar dag ! Jag har haft en super mysig dag med att göra absolut inget alls ! Har solat ett par timmar, kollat på Sex and the city (nu har jag nästan kollat igenom alla sex säsongerna) ätit middag med pappa och bara slappat framför TVn.

Nu snart börjar ett av mina absoluta favorit program, nämligen Ghost Whisperer! Jag tycker att det är ett jätte bra program verkligen så det blir till att se på det nu klockan 21 sen ska jag sova. Är helt slut, men inte så konstigt eftersom jag har varit vaken sen halv 7. Så det blir tidig säng gång för mig idag igen, måste ju som sagt vända tillbaka dygnet.

I morgon ska jag inte göra så mycket på förmiddagen, plocka i ordning lite, sola, umgås med mamma som är ledig. Sen efter 1 när pappa har kommit hem så kommer farmor och farfar och hälsar på. Sen ska jag ut och handla med familjen.

Nu ska jag ner till pappa igen, vi hörs i morgon sov sött allesammans. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0