23 Juli 2008

Hej igen allesammans, vet ni vad. Jag är helt slut ! Har legat ute i solen i princip hela dagen förutom någon timma när jag fixade lite andra saker.

Just nu sitter jag här bara och gör inget alls förutom att skriva i bloggen. Ska åka med pappa för att hämta mamma nu om 5 minuter sen blir det till att gå och sova för min del. Måste verkligen vända tillbaka dygnet nu innan Kreta plus att jag troligtvis ska jobba med pappa måndag,tisdag och onsdag nästa veckan och då är det att gå upp klockan 6 som gäller.

Och vet ni en sak till, jag förstår inte varför det ska hända så jobbiga saker i ens liv hela tiden. Så fort en sak har lugnat ner sig kommer nästa. Just nu vill jag bara gå och gömma mig långt inne i garderoben och komma ut när allt är okej igen!

Jag vill ha min underbara vän Bardia här nu, så jag kan få prata av mig och verkligen få ut allt ! Men han befinner sig just nu i Paris och jag hoppas att han har det underbart !

Nej nu ska vi åker, vi hörs i morgon Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0