20 Juli 2008

Hej allesammans, idag har jag haft en jätte bra och mysig dag. Gick upp runt 11 tiden om jag inte minns helt fel, gjorde mig i ordning och åkte med familjen till det nya byggvaruhuset Hornbach (stavning?) något som verkligen inte är något för mig men jag ville umgås med familjen ! Tog en liten tripp hem till farmor och farfar efteråt fikade, pratade och så. Åkte och handlade lite och sen hem för att fixa maten, äta, vila lite och sen träning.
 
Fick höra en helt sjukt rolig sak idag som Andrea gjort när hon var liten men vad tänker jag inte skriva här, men vi fick oss en hel del skratt idag på träningen. Åkte till ICA för att köpa glass, GBs mascarpone finns verkligen inte någon godare.

Sitter och tittar på SATC just nu, ska snart gå och lägga mig i sängen och somna in. Upp tidigt i morgon och följa med syrran på en sak. Vi hörs i morgon, Puss !

Saknar dig så mycket mitt hjärta !


Kommentarer
Postat av: mira

aaw saknar dig med jue!

2008-07-21 @ 10:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0