2 Juli 2008

Lite ledsen i ögat är jag idag , eftersom jag vaknade upp hemma i min egen säng i morse. Brukar spendera denna veckan i Göteborg, glassa runt och kolla på Partille Cup ! Men så blev det inte för mig i år eftersom jag snart åker till Kreta med syster. Just nu sitter jag bara här vid datorn och gör verkligen inget alls förutom att dricka ett glas apelsin juice. Funderar på att gå och lägga mig i sängen och läsa lite för att somna tidigt, måste försöka vända tillbaka dygnet lite och eftersom det ska vara fint väder i morgon så vill jag vara ute tidigt för att få så mycket sol som möjligt när den är framme :) Vi hörs i morgon, Puss och sov sött!


Ett stort grattis till min vän Fredrik som klarade teoriprovet idag på tredje försöket ;) Grattis Fredrik ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0