17 Juli 2008

Hej allesammans, vet vi vad jag har gjort idag? Absolut inget alls. Eller jo, jag har gjort en packlista till Kreta och sen har jag verkligen inte gjort något annat speciellt. Bara legat och kollat på SATC och tagit det lugnt !

Våran bärbara dator kom hem idag också, nu fungerar den som vanligt igen. Så nu är jag glad igen !

Jaha, vad ska jag skriva mer då, har faktiskt ingen aning alls. Är riktigt trött så jag ska lägga mig i sängen, kolla på TV och somna. Vi hörs i morgon allesammans, Puss




Min packlista, vad "fin" den kan bli när man har så pass mycket tid !



Min sötnos !

Kommentarer
Postat av: Grek

Är inte jag din sötnos? :O

2008-07-18 @ 13:38:55
Postat av: Nattis

haha nja kanske ;)

2008-07-18 @ 20:48:18
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0