Sömnlös..

Klockan är nu 02:18 ! borde egentligen sova nu men kan verkligen inte, är alldels för pigg. men så blir det nog om man sover till 14.20 på dagarna. Ja, vad gör jag just nu.. verkligen inget alls, eller jo går runt och städar lite i rummet samt pratar med min underbara vän Marie :) och även super söta Hanisch :) men vad gör man när alla sen loggat ut för att sova? och rummet är helt toppstädat? ( vilket det redan är ! ) usch hatar dessa nätter när man inte kan somna. jadu.. kan väl ta och berätta lite om min morgondag. eller senare idag. ska upp tidigt ! inte sova för länge, sen sätta sig och plugga faktiskt och sedan träning :D helt underbart. finns verkligen inget bättre än handbollen. när man är där på plan och spelar eller tränar så finns det inga problem man stänger verkligen av allt annat då och bara koncentrerar sig på handbollen. gud så underbart :) nej nu ska jag städa lite till i mitt rum :) hörs senare. Pusspuss

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0