snart sovdax

Hej igen allihopa, nu är det snart dax för mig att sova. men tänkte först berätta lite om min dag. pluggade hela förmiddagen är nästan klar med min hemtenta :) känns super skönt, så nu är det bara lite små saker kvar :) och det tänkte jag göra på måndag. sen var det dags för träning, helt underbart. sen finns ju super söta sarah med alla sina dialekter och olika språk som gör att man skrattar ;) :D  och vi fick efter träningen veta att det är träningsmatch mot westermalm i morgon på träningen. och just nu sitter jag och äter och ska när som helst sova. det blev ett kort inlägg idag, vi hörs i morgon. Pusspuss !


Mitt mumsiga kvällsmål :)

Grekland: 210 dagar kvar !

 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0