Nostalgi

Tog en lite promenad nu på förmiddagen ner till ICA för att köpa lite lunch. Tog vägen förbi min gamla skola där jag gick från 6-års till 6an. Saknar verkligen den tiden! Den tiden i ens liv där inget egentligen spelade någon roll. Livet handlade i princip bara om att leka, äta och sova, det spelade ingen roll vad man hade för kläder på sig. Brydde sig verkligen inte om något alls! Åh vad jag vill ha tillbaka den tiden i livet. Finns även en hel del människor man saknar från tiden då man var liten. Bla alla vännerna, har nästan ingen kontakt alls med mina vänner från den tiden längre :( vilket jag tycker är väldigt synd. Så om någon av er läser detta så ska ni veta att jag saknar er enormt mycket! Mina lärare som verkligen betytt något för mig, framför allt min lärare jag hade när jag gick i 5an och 6an, min lärare vid namn Jan-Thore Gebart! Han var/är den bästa läraren jag någonsin haft. När jag gick i 5an och 6an så var jag väldigt lat i skolan och fruktansvärt trotsig men ändå så slutade han aldrig upp med att tro på mig och få mig att fortsätta försöka och kämpa. Det har betytt så himla mycket för mig att ha haft en sådan person i mitt liv. Så klart har jag ju haft min familj och släkt men det jag menar är att ha en utomstående person som verkligen har förändrat mitt liv på ett sånt positivt sätt. Jag vill tillbaka i tiden ungefär 13 år, gud så underbart !



Lite bilder från min lilla promenad, på bla en av lekparkerna jag lekt i som liten, sjön nedanför vårat hus, puklabacken jag lekt i flera vintrar och till slut en bild på min skola ( 6års till 6an )


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag håller med Jan-Thore Gebart var grymt bra!

2008-12-23 @ 02:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0