God morgon :)

Vaknade upp super pigg i morse när klockan ringde, gick och lade mig i mamma och pappas säng och mös med lilla söt pandora ett tag men sen var det dags för en dusch men självklart skulle man ju vilja ligga kvar några timmar extra. Ska snart göra mig i ordning för att sedan ta mig in till vasaparken och första skoldagen, vilket egentligen inte är någon riktigt skoldag utan en aktivitetsdag. men slutar runt 3 tiden så det blir inte en så super lång dag. Förstår egentligen inte hur jag kan sitta här och känna mig pigg nu, eftersom jag inte kunde somna förens runt kvart över 1 i natt. Nej nu måste jag göra mig i ordning för dagen. Hörs sen, Pusspuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0