8 Januari 2008

Hallå allesammans, idag har varit en lite halv stressig dag. började med att jag vaknade och låg självklart kvar i sängen och glodde på tv ett bra tag därav stressen kom. gick upp och städade klart resten av huset och åkte sedan ner till centrum för att handla lite saker och så. kom hem och skulle göra en tårta tillsammans med min syster, men då hade vaniljkrämen blivit för rinnig så det var bara för mig att klä på mig igen och gå ut i regnet för att ta mig ner till affären. men det gick snabbt så det var ingen fara. vi fixade sedan i ordning tårtan lagom tills pappa kom hem. sen var det bara att röja upp köket som såg minst sagt förjävligt ut :P efter ungefär 30 minuter så kommer farmor och farfar och nu var det bara att vänta på att mamma skulle komma hem. sen var det fika som gällde och tårtan fick klart godkänt. sen hade jag väl ungefär en timma på mig innan det var dags för träning. sprang ner till träningen eller ja jag tog en liten runda på ca 40 minuter eftersom det var bestämt att vi skulle löpa 40 minuter innan träningen, inneträning så fort herrmatchen var slut. Och nu sitter jag här och äter en super mumsig pasta sallad och ska snart sova efter som skolan börjar i morgon :) hörs i morgon. Pusspuss !


Den fina tårtan  /   Min pasta sallad


Grekland: 204 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0