7 Januari 2008

Grattis Madde Thoor-Backman på 42års dagen ! :)

Hejsan, började dagen med att bli väckt av pappa runt halv 7 i morse men hade ingen lust att gå upp då, så jag somnade självklart om igen. vaknade nästa gång runt 9 tiden när pappa ringde. gick då upp men gick sedan och la mig i sängen igen och kollade på tv fram till ungefär 1 tiden då alexandra (min syster) ringde och sa att hon var på väg från jobbet och att vi skulle mötas upp för att hämta ut paketet vi beställt till pappa som fyller år i morgon. när vi kom hem igen så städade jag nedervåningen, något pappa och mamma bett mig göra. sen var det dags att äta middag och sedan åka ner till mitt andra hem ;) idrottshuset, för träning med mina underbara tjejer i IFK Tumba HK F95 :) sen hem och inte göra något alls. Kollat på tv och suttit vid datan bara. i morgon ska jag upp tidigt, runt 8-9 sen städa resten av hela huset och sen göra en tårta till min lilla pappa :) sen träning i morgon kväll. blir väl runt ca 20.30-22.00, börjar egentligen 20.00 men herrlaget har match så det blir nog runt 20.30. sen hem och sova för skolan börjar på onsdag :) nej nu ska jag fortsätta kolla på tv en stund :) hörs i morgon. Pusspuss !


Grekland: 205 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0