5 Januari 2008

Hej allesammans :) nu sitter jag här i min mysiga säng och tänkte skriva ner några rader. Somnade så himla tidigt igår. kl 8 !! på en fredag och dessutom lov ! men hade ju varit vaken sen halv 7 och hade ju dömt hela dagen så att man var trött var inte mer än naturligt. kollade dessförinnan på junior vm i hockey och semifinalen mellan Sverige och Ryssland som Sverige vann med 2-1 i sudden :) så ikväll väntas en final mellan Sverige och Canada. Och så till dagen, vaknade upp runt kvart över 7, gick upp och gjorde mig iordning. runt 5-10 över 8 så kom Anette och Sofie Battistich och hämtade upp mig eftersom de ändå skulle till Botkyrkahallen tyckte de att pappa kunde få sova istället för att gå upp och köra mig. Sen så har jag dömt hela dagen idag igen. men jag klagar inte ;) Kom hem för lite mer än en timma sen. Mina tjejer i F95 vann sin match idag med 12-6 mot Lidingö och var där med klara för A-slutspel, och efter att den sista matchen i våran grupp hade spelats stod det klart att vi vann gruppen. Bra jobbat tjejer, och nu väntar en Semifinal 12,30 mot Skuru IK 1 i morgon. Ikväll ska jag inte göra så mycket mer, dusch nu sen åka och handla lite med pappa och syster. Sen middag och sedan finalen i junior hockey vm. och till sist sooova :D dagen i morgon blir som de två innan, upp och döma botkyrkaspelen, men har dock en liten "sovmorgon" börjar inte förens 9,30 i morgon sen dömning fram till sista matchen som börjar 14,30. sen direkt samling med mitt egna lag kl 15.00 för match mot GUIF 16.45. nej nu är det dax för en dusch. hörs i morgon. Pusspuss !

Grekland: 207 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0